Job 16 van 22


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Advisor


Functie

Je dag begint met het fungeren als de centrale communicatieschakel voor onze klanten en intern team. Dit omvat het verwerken van binnenkomende oproepen , aanvragen via telefoon, e-mail of online kanalen.

Je neemt de dagelijkse opvolging van storingen, klachten en factureringsinlichtingen voor je rekening.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van wekelijkse statistieken om de prestaties van het team te monitoren en te verbeteren.

Administratieve ondersteuning van het departement behoort ook tot jouw takenpakket.

Je bent actief betrokken bij het benaderen van klanten om commerciële mogelijkheden te identificeren en voor te stellen, en je laat geen kans voorbijgaan om de klant te overtuigen.

Bedrijfsprofiel:

Ben je gepassioneerd door duurzame oplossingen voor de toekomst, zoals elektrische voertuigen en technologische innovaties voor een beter milieu? Dan staat dit bedrijf aan jouw zijde, en dat van zijn klanten, met dezelfde visie.

Als onderdeel van dit trendy en vooruitstrevende bedrijf, word je voortdurend gestimuleerd om jezelf te blijven ontwikkelen op gebieden die jou aanspreken, zodat we samen kunnen groeien.

Met onze voortdurende groei zijn we altijd op zoek naar nieuw talent en bieden we onze getalenteerde teamleden tal van mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

En dat is waar jij in het plaatje past.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

Communicatie is essentieel in deze rol: je kunt je vlot uitdrukken in zowel het Nederlands als het Frans.

• Ervaring met Salesforce is een pluspunt, aangezien dit ons belangrijkste hulpmiddel is om te communiceren met prospecten en klanten.

• Onze meest succesvolle teamleden zijn leergierig en bereid om een extra stap te zetten voor hun klanten.

• Je bent bereid om te reizen naar Ronse .

Commercieel denken en handelen zijn cruciaal bij het benaderen van klanten, en je bent enthousiast om andere oplossingen en producten aan te bieden.

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)

Aanbod

Wat bieden wij jou graag aan?

Je zult werken in een voltijdse betrekking van 39 uur per week, van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u en op vrijdag tot 16u00 , zodat je snel van je weekend kunt genieten!

Daarnaast geniet je van 26 verlofdagen per jaar.

Het salaris is afhankelijk van je ervaring.

Je ontvangt maaltijdcheques en ecocheques .

Na 6 maanden in dienst bieden we een hospitalisatieverzekering en zelfs een levensverzekering aan, samen met een aanvullende tankkaart voor werknemer s.

We bieden onboard training en coaching aan voor voortdurende ontwikkeling, met mogelijkheden om internationaal te werken!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht